سازندگان انگری بردز پیشنهاد ۲ میلیارد دلاری را رد کردند
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | | نویسنده : fire

 شرکت Rovio به‌عنوان سازنده سری بازی‌های Angry Birds به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌ها در تولید بازی‌های مبتنی بر پلتفرم‌های موبایل شناخته می‌شود. این شرکت که چندی پیش با ارائه نسخه فضایی بازی انگری بردز توانست رکورد ۱۰ میلیون دانلود را ظرف ۳ روز بشکند، حالا با رد پیشنهادی ۲.۲۵ میلیارد دلاری از طرف Zynga، به مسیر گذشته خود ادامه می‌دهد.

 

 

 

Zynga که به‌عنوان مطرح‌ترین شرکت در زمینه ساخت بازی‌های اجتماعی شناخته می‌شود، ماه گذشته شرکت بازی‌ساز OMGPop که بازی معروف Draw Something را تولید کرده بود، به قیمت ۱۸۰ میلیون دلار خرید. همچنین طی سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ با پرداخت بیش از ۱۴۷ میلیون دلار، ۲۲ شرکت مختلف به جمع شرکت‌های خریداری شده توسط Zynga اضافه شدند.

 

موفقیت شرکت Rovio در تولید بازی Angry Birds و شهرت جهانی کاراکترهای این بازی با توجه به سرمایه‌گذاری‌های مختلفی که به‌تازگی روی این مجموعه صورت گرفته است، همچنان رویه ایده‌آل تصاحب بازار بازی‌های تحت موبایل را باز گذاشته است.

 

هر چند که پیشنهاد عجیب Zynga از طرف این شرکت بی پاسخ مانده است، اما با توجه اتفاقات رخ داده در دنیای استارت‌آپ‌های موفق، هر لحظه می‌تواند شاهد خبری درباره خرید شرکت‌های کوچک‌تر از طرف غول‌های موجود در بازار بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • تلفن کوتاه
  • گارفیلد